tiistai 8. helmikuuta 2011

iltaaa

Aluksi kansalaiset haluan kiittää teitä siitä, että liikutatte mun kävijälaskuria huimasti ( mun mittakaavassa ) ylös päin. Ja toiseksi siitä, että oon saanut lisää lukijoita :)
Sanoin, että otan parempia kuvia päivän valossa, mutta kai tää huoneenkin valo kelpaa nyt tänään vielä :)
Kiitän suuresti myös kommenteista, ja niitä otan mielelläni lisää vastaan.

Niin ja siis toihan on sydän minkä tossa kauniisti muodostin :D

 Wäääh, tänään oli mukava päivä, kun sai vaan chillata, ja koulussakin oli rentoa.
Mua ärsyttää toi lumimäärä tuola ulkona, varsinkin kun tänään sato vaa lisää. Ihan sikana. Ja kuulin just että huomena on jotai kymmenen pakkasta -.- , haluun kesän, kevään. 

Ajattelin muuten, että pidän itteni erossa Hesen kana-ateriasta ja Mäkkärin kana nugeteista. Ne on siis ainoot mitä noista paikoista syön, siks mainitsin vaan ne. Oon iha koukus meinaa siihe kanahamppaa<3 jos ees vaik maaliskuuhun asti olisin.. En voi luvata mitää, edes itelleni.. hmm, panostan tähän :)


Hyvästi, Hesburger :(

Hyvää yötä kaikki ! nukkukaa hyvin ! Toisin kun minä.. Kolmelta nukkumaa ja ysiltä ylös :s äää lomaa saa tarjoilla! :) hih ciao !

7 kommenttia:

Neuski:) kirjoitti...

vitsit tost tokast kuvast tuli mageee:pppp

Petra kirjoitti...

oih vähän hieno tää blogi ja kaunis kyl oot :0 ! liityn kyl lukiakas<:

sonia kirjoitti...

vooi kiittos :) voisin itekki tonne sulle liittyy ku saan tän google tilin toimimaa :E ! :))

Rosalie kirjoitti...

ää tää on tosi hieno tää blogi:) kiitos että tulit kehumaan blogiini:) Tulin sen jälkeen katsomaan blogiisi ja oli pakko liittyä lukijaksi!
http://lifeasrosalie.blogspot.com/

sonia kirjoitti...

oioi kiitos, oikeein kiva ,että tykkäsit ! :))

Mira kirjoitti...

Kivoja kuvia ja tosi kiva blogi! (:

sonia kirjoitti...

heeii kiitos paljon :)